ponedjeljak, 1. travnja 2013.

Caudalie S.O.S. Serum

Ako me neko vrijeme pratite onda ste mogle primjetiti kako puno ulažem u preparativu, na svu sreću rijetko fulam i imam nekoliko zaista odličnih proizvoda koje mogu preporučiti što cijenom, što kvalitetom. Upravo sam završila sa svojim ritualima koje uglavnom obavljam nedjeljom kako bi spremno dočekala tjedan. Preko tjedna nemam baš vremena satima ležati u kadi, nositi maske, i raditi sve ono što jedno žensko biće čini sretnom, ali zato nedjeljom sve nadoknadim. Danas sam vam odlučila predstaviti jedan proizvod koji je mene doslovno spasio od kada sam ovdje. Uobičajeno je da zimi pijemo manje vode, da smo više u zatvorenom, grijemo se, udišemo suhi zrak i da nam je koža drugačija negoli ljeti. Dugo sam tražila nadopunu njezi kože u obliku seruma. Balea Aqua serum mi nikako nije odgovarao. Zapravo, nisam primjetila nikakovu razliku. Stanje kože je bilo isto. Apivita serum sam željela, ali ne dam 600 kuna za nešto što vani košta dva puta manje. Onda sam tako istraživala i naišla na Caudalie S.O.S. Thirst quenching serum. Caudalie mi je u zadnje vrijeme marka broj jedan po pitanju njege kože i sve što sam kupila je bio pravi pogodak. Ako ih još niste istražili, vrijeme je. :)
Caudalie serum dolazi u staklenoj bočici na pumpicu. Obožavam sve proizvode koji imaju pumpicu, jer su skroz praktični i higijenski. Nema bojazni da će ući neke bakterije, a i doziranje je savršeno lako. Bočica sadrži 30ml proizvoda. Serum je namijenjen gašenju žeđi vaše kože. Organska grožđana vodica smiruje kožu i zadržava vodu kako bi koža ostala nahranjena. Ono što sam ja primjetila kod prvog nanošenja to je da je koža odmah povukla serum u dublje dijelove. Kao da je usisala serum. Vanjski dio je ostao lijepo gladak i nahranjen, ali imala sam doista osjećaj kao da je serum ušao u unutrašnjost kože i utažio žeđ. Moja iskustva do sada su bila da se serum uvijek zadržao na površini kože, a unutrašnjost je i dalje bila suha i vapila za vodom. Serum je poput neke vodice, jako rijetke, bjelkasto-prozirne teksture i dovoljne su dvije kapljice da namažete cijelo lice. Meni serum nije dostatan samostalno i moram uvijek nakon par minuta namazati lice kremom.
Serum je namijenjen svim tipovima kože, nije mastan, jako se brzo upije i savršeno odrađuje svoju zadaću. Ne sadrži ulja, nekomedogen je i hipoalergen. Blagog je i ugodnog grožđanog mirisa koji nanošenjem potpuno ishlapi. Druga stvar koju je napravio, a to je da je oko nosa nestalo crvenilo koje sam imala zbog zime. Nema više crvenila i koža me ne svrbi. Odličan je prije nanošenja šminke, koža izgleda zdravo i sjajno ukoliko nanesete serum pa kremu pa tek onda puder.
Primjetila sam veliko poboljšanje stanja kože. Puno mi je elastičnija, ne zateže kada ju očistim nekim gelom za umivanje i nije crvena. Sve u svemu, proizvod u koji morate investirati. Cijena mu je oko 200 kuna, a možete ga nabaviti u ljekarni ili na Formasana webshopu. Ja sam ga ovdje platila 27 eura i gratis sam dobila peeling za lice o kojem ću uskoro pisati jer je također savršen. Koje vi serume koristite? :)

Broj komentara: 20:

  1. Zvuči stvarno super! Drago mi je da ti se stanje kože poboljšalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je zazvonio dio "nije crvena" jer mi je u zadnje vrijeme koža lica jako crvena :/ Baš me zanima i piling, malo sam čitala o njima i čine se super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj da je nestalo crvenilo. I prilagođena je za sve tipove kože, dakle, i tvoju. :)

      Izbriši
  3. Caudalie definitivno ide na moju WL! Ovaj serum svakako ću probati, a i neke sam maske zapikirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je Caudalie SOS isto savršen čak i ljeti. Doduše ljeti mi lice nije toliko dehidrirano pa nije potrebno nanositi kremu poslije njega, ali zato zimi nanosim. Jednostavno ga obožavam :) Balea aqua serum je kod mene djelovao punih 10 dana - lice mi je bilo vidljivo svjetlije i sjajnije, ali nakon 10 dana mi je užasno počelo izbacivati po licu, toliko prištića odjednom nisam imala čak ni u pubertetu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Balea serum bio kao neka hidratantna krema, samo na površini kože i to je sve. Nikakovu razliku nisam primjetila. Dok ovaj doslovno koža srkne u sebe. :)

      Izbriši
  5. Svakako zelim da probam, bas zbog tog crvenila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je super Caudalie serum! Nažalost, tek kad su se pokazali konkretni rezultati, ja sam ga potrošila :( koža mi je bila jako dehidrirana, ali mi je stvarno jako puno pomogao. Jedva čekam kupiti ga opet!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to pokazuje koliko je dobar i u kakvom ti je stanju bila koža. Definitivno stvar koju čovjek uvijek mora imati kod sebe.

      Izbriši
  7. Sigurno planiram isprobati :D mislim da si ga stvarno odlično recenzirala i da smo se svi zapalili za njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvala, zaista je odličan i vjerujem da će svi koji ga kupe to potvrditi. :)

      Izbriši
  8. ova recenzija mi je legla ko budali šamar....taman imam namjeru kupiti ga i tražim po bespućima interneta nešto o njemu,i tadaaaaaam-nađem ovo!odlična recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi ga vec onda kupila? Svakako mi javi dojmove, zanima me i drugo misljenje. :)

      Izbriši
  9. Oooo lijepe stvarčice, lajkam :D

    OdgovoriIzbriši