četvrtak, 7. ožujka 2013.

New In #2

Znam drage moje da ste ovo čekale. Moj prvi shopping u Berlinu. S velikim sam zadovoljstvom kupovala ove stvarčice, ne čini se možda puno, ali mene su učinile jako sretnom. :) Danas sam napokon došla malo ranije kući i poslikala sve stvari. Nemojte zamjeriti kvalitetu slike i mjesto, ali zaista nemam ovdje baš adekvatan prostor, a sa slikanjem je bilo mrvicu kasno pa možda nije najbolje. Znate da se trudim, ali nekad mi morate progledati kroz prste. Krenimo redom.
Lice
Yves Rocher nutritive vegetal mlijeko za skidanje šminke- voda je ovdje očajna. Nastojim ju koristiti što je manje moguće. Jako je puna klora, isušuje kožu i kosu kao luda. Sve djevojke se žale na isto, onda znate kako je. Ovo je linija namijenjena za jako suhu kožu sa ekstraktom soka jasena. Mlijeko je malo gušće, no što su inače mlijeka za skidanje šminke, ali je odlično.
Yves Rocher nutritive vegetal tonik- ista linija kao i mlijeko, jako lijepo nahrani kožu, ne isušuje.
Yves Rocher nutritive vegetal noćna krema- krema vrlo neobične teksture, više kao neki kruti maslac, ali je vrlo maziva te se jako brzo upije i nahrani kožu. Finog je mirisa, koji nanošenjem ishlapi.
Melvita ružina vodica u spreju za lice- obavezno nakon umivanja, a prije kreme, sprječava dehidriranost kože. Ugodnog je i blagog mirisa, koji nanošenjem ishlapi. Nakon ovog malog pakiranja, prelazim na veliko. Ovo je još kupljeno kod nas, cijena je bila 50kn.
Tijelo
Yves Rocher tuširalice- već sam ranije pisala o njihovim tuširalicama, no ovaj puta sam se odlučila za kremaste tuširalice od badema i kave. Jako su kremaste, lijepo se pjene i njeguju kožu. Ne isušuju je. Tuširalicu od vanilije sam dobila na poklon jer sam čekala nekoliko minuta duže zbog žene koja je bila ispred mene na blagajni. Onak, helooo!?!? Zbog čekanja dobiti gratis proizvod? To ima samo u Njemačkoj.
Insana krema za tijelo od shea maslaca i kakaa- lanac drogerija poput DM-a pod nazivom Rossmann ima svoju marku koja se zove Insana. Ogromna teglica super fine i mirišljave kreme za tijelo, lijepo njeguje kožu, ali s obzirom na vodu već sam pola potrošila u ovih tjedan dana jer se samo mažem i nikako nahraniti kožu.
Kosa 
Gliss Kur šampon za kosu marokansko i kokosovo ulje- ovo mi je već treće pakiranje ovog šampona i jako sam zadovoljna. Namijenjen je suhoj kosi, jako ju lijepo obnovi i nahrani, a miris je božanstven.
Gliss Kur regenrator bez ispiranja sa marokanskim i kokosovim uljem- ista linija kao i šampon, jako volim njihove regeneratore u spreju. No, s obzirom na vodu ovdje, stavim običan regenerator i još ovaj. Ugodnog mirisa, čini rasčešljavanje lakšim, štiti kosu od topline fena.
Balea regenerator obogaćen uljima- odlična linija, isprobala sam i šampon, ne opterećuje kosu, ne sadrži silikone, lijepo nahrani kosu i miriši.
Garnier regenerator sa uljem masline i limuna- namijenjen suhoj kosi, prekrasnog citrusng mirisa. Lijepo zagladi kosu bez opterećenja. Nisam vidjela ovu liniju kod nas. Ima li je?
Šminka
Merz specijal dražeje za kosu, kožu i nokte-  jako dugo koristim ovaj dodatak prehrani, ali sam kod nas revoltirana cijenom i bojkotiram! :) Na početku je cijena bila 80 kuna pa je skočila na 90 kuna i sada trenutno košta 120 kuna. Znate koliko dođe ovdje? Ravno 10 eura. Odličan dodatak prehrani, znam da nekim curama ne djeluje, ali meni se vidi promjena. I ne otvara mi apetiti. Inače kompleks vitamina B potiče apetiti, ali ne i kod mene.
Yves Rocher parfem svježa ruža- ako me pratite na Facebook stranici rekla sam vam da ovo morate obavezno isprobati. I morate. Njihova proljetna linija od četiri nova mirisa koja miriši božanstveno. Sviđaju mi se sva četiri, ali ovaj miris ruže je zauzeo prvo mjesto. I što je najbolje, jako je dugotrajan i postojan.
Clinique BB krema- drugi dan kako ju testiram i prolazi nemilosrdne testove poput sunca, vjetra, stresa, znojenja. Pokazala se odličnom. Još neko vrijeme i slijedi post.
Astor, LE ruž za usne by Heidi Klum- volim tu ženu, za mene je zmaj od žene. I sviđa mi se sve što reklamira. Ovo je LE kolekcija ruževa samo za DM. Slikala sam i štand, a odabrala sam ruž pod nazivom spicy. :)
Chanel Sublime maskara- ulov sa aerodroma. O njoj sam jučer pisala pa pročitajte ovdje.
Clinique Chubby Stick- moja prva debeljuca iz proljetne kolekcije. Danas je trajala i bila cijeli dan na usnama. Još nekoliko dana da vidim kako će se ponašati i dolazi post.
P2 balzam za zanoktice- linija P2 je DM-ova marka o kojoj sve njemačke blogerice puno pišu i jako su zadovoljne. Imaju odličan program za njegu noktiju, jako me podsjećaju na Alessandro kojeg jako volim. Uskoro prvi dojmovi.
To bi bilo to drage moje za prvi mjesec. Nadam se da vam se svidjelo. Vidim da se kod vas isto puno kupovalo. Čitam ja i vaše postove, ali nemam vremena za odgovarati. To ću ostaviti za vikend. Što bi htjele prvo da recenziram?

Broj komentara: 25:

  1. Blago tebi, nisi nosila preparativu i dekorativu u Berlin pa si mogla ići u super shopping :D :D Nemam ništa od ovoga što si nabrojala, i veselim se recenzijama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nosila sam dekorativu. Nešto, ali ne sve. Od preparative samo micelarnu. Nije da nisam ništa, ali eto. :)

      Izbriši
  2. Ja obožavm Yves Rocher kozmetiku i vidim dosta si kod njih pazarila. :) I koristim Gliss Kur šampone, ali ovaj sa marokanskim uljem mi je bio užas. Istina je da mi je malo odignuo kosu, ali ju je i isušio. :/
    Jedva čekam recenziju YR kreme. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako ih volim i super mi je što su došli napokon u Hrvatsku, ali cijenama jako odudaraju od Njemačke. Ovdje je i puno veći izbor. Šampon mi je super, ne znam kako ti ju je isušio kad je baš za suhu kosu. Šteta. Krema ide uskoro. :)

      Izbriši
    2. To je i mene čudilo. Ali dobro, koristim njihov zlatni šampon i beli regenerator, kao i crnu masku. Očigledno nemam pojma kako se zovu, već ti po bojama objašnjavam. :D

      Izbriši
  3. Divno! Super ulovi, sve mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dugo si čekala s kozmetičkim šopingom :D

    Sve predivno, najviše me zanima Clinique stick, na vagi sam , dobro bi mi došla recenzija:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi, kupi, kupi! Budem ovih dana napisala. Odličan je.

      Izbriši
  5. Super ulovi draga!! Imala sam Melvitinu ružinu vodicu u bočici od 30 ml, ja sam je u Francuskoj platila ravno 2 eura, nevjerojatno koliko su cijene kod nas ogromne! Super su mi i ove tuširalice od Yves Rochera, a za ostalo čekamo recenzije kada budeš stigla :) želim ovaj Clinique stick :)
    Točno te zamišljam kako lutaš gradom i shoppingiraš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, nije baš da lutam, ali onako fino spontano pronalazim trgovine i svaki sam dan komadić dalje od poznatog terena i istražujem. Grozne su te naše cijene, ne znam čemu to pumpanje.

      Izbriši
  6. Meni onaj ruž djeluje primamljivo :) dobar shopping :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijanse su odlične, sve od reda, ali ova mi je baš bila vau. Nisam ga još nosila, idući ću tjedan. :)

      Izbriši
  7. Bome si krasne stvari kupila :) Mene bas zanima Clinique BB krema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema trenutno prolazi nemilosrdne testove i zaista se dobrom pokazala. Uskoro će recenzija.

      Izbriši
  8. Mene sve zanima pa štogod da bude na redu ja zadovoljna :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da znam da voliš Clinique, vjerujem da on ima prednost. Ili?

      Izbriši
  9. Očekujem recenziju BB kreme i obavezno Astor ruža! <3

    OdgovoriIzbriši
  10. prelepe si stvari kupila :)
    jedva cekamo jossss :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divni su noviteti! Jedva cekam recenziju Clinique bb kreme :))
    Super si stvarcice uzela..

    OdgovoriIzbriši