nedjelja, 17. ožujka 2013.

Berliner Mauer

Danas smo iskoristili predivan dan, ali jako, jako hladan, kako bi posjetili najistočniji dio i ostatke berlinskog zida. Ujedno je bio organiziran i prosvjed jer vlasti žele prodati taj dio, srušiti berlinski zid i dopustiti nekom privatniku sagraditi neki grozan lego hotel. Ipak vidite da ne ide kod nas sve krivo, već i ovdje u civilizaciji i krasnoj Njemačkoj koju svi toliko volimo. Unatoč jako hladnom danu, skupilo se puno ljudi koji su šetali pored zida u znak protesta. Šetali smo i mi i slikali. Jer ako privatnik uspije u svome naumu, ovo su možda zadnje fotografije. :( Nakon pada zida, umjetnici iz cijeloga svijeta su se okupili kako bi oslikali zidove. Mogu reći da su prava umjetnička djela i da unatoč hladnoći smo svi bili oduševljeni prisustvovati ovako nečemu i pogledati sve. Uživajte! :)
Sviša vam se? Jeste posjetili možda?

Broj komentara: 16:

  1. Divne slicice, nisam posetila, nadam se da jednog dana hocu.. Uzivaj :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No ako ga sruše, teško da ćeš. Nadam se da do toga neće doći. :)

      Izbriši
  2. Predivne fotografije :) Nadam se da nece srusiti zid, jer ipak je to spomenik jedne ere.
    P.S. Najjaca mi je sedma fotografija, koju si slikala uprkos znaku zabranjeno fotografisanje. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme pa nisam ni skužila da ne smijem slikati. :(

      Izbriši
  3. Slike su mrak. Jao pa ti si sa krive strane zida :)))

    z.š.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahha, znaš da sam ja uvijek sa krive strane. :)

      Izbriši
  4. Ne znam što bih rekla? S jedne strane mi je drago što niti Deutscheri nisu lišeni blesavosti, ali mi je i žao što su blesavi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš smo i mi to komentirali. Grozno po njih ako dopuste to srušiti.

      Izbriši
  5. Bila sam kraj ovog zida:)
    Vidim da se nije puno promijenio u nazad 7-8 godina :D

    Jako lijepe fotke, baš imaš "oko" :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije se promijenio, osim što hoće ako dođe hotel. Hvala na komplimentu. Zato ja ispadnem očajna na fotkama pa još nemam niti jednu iz Berlina, a da sam ja na njoj.

      Izbriši
  6. Predivne fotke! Nadam se da neće srušiti dio povijesti :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je kao muzej umjetnosti i bilo bi nedopustivo uništiti ga radi nekog hotela. Nisam posjetila, ali hoću :)

    OdgovoriIzbriši