ponedjeljak, 4. veljače 2013.

NOTW: Smart Girls Get More br.60

Vjerovatno ste primjetili da jako volim pinky boju. :) Nije bilo teško. :) Ovaj tjedan nosim još jedan lakić iz Smart Girls kolekcije i super sam zadovoljna. Radi se o lijepoj roza boji laka, koji je jako pigmentiran i već je dovoljan jedan nanos da se prekrije nokat. Ja uvijek stavim dva premaza i obavezno top coat. Boje su jako sjajne i postojane. Zadnji puta nisam spomenula malu četkicu koja unatoč svojoj veličini odlično nanosi i dozira lak. Kad predstavim sve lakiće onda ću napraviti i cijeli post sa njima, mada sam trebala napraviti obrnuto. :) Ali nema veze. :) Ovo je prava ljetna nijansa, ali ja volim nositi ovakove lakove i zimi jer mi uvijek digne raspoloženje. :)
Kako vam se sviđa? Koji su vaši omiljeni lakovi? Koju boju trenutno nosite?

Broj komentara: 16:

  1. oni imaju stvarno dobre proizvode, posebno su mi se svidjeli njihovi 'limited edition' lakovi koji su bili dostupni oko božića...inače najviše koristim njihove lakove dok radim gradient manikutru...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rekla bih da neki skuplji lakovi nisu tako dobri kao ovi. Imam nekoliko iz te LE serije i odlični su! :)

      Izbriši
  2. Mirna, imam baš tu boju i odličan mi je! Prava ljetna boja, jedva čekam da dođe ljeto :)
    ja trenutno imam na noktima Jessica nails lak u boji #725 Flirtation, onako proljetna boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Podižem zimsko sivilo ljetnim bojama. Savršena boja i tekstura, jedan od meni najdražih. Budem pogledala i taj tvoj. :)

      Izbriši
  3. Jako ljepa nijansa! Super za proljeće
    Ja osobno jako bolim Models Own lakove

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još imala prilike isprobati te lakove, ali stalno čitam o njima. Jednom će i oni doći na red.

      Izbriši
  4. Ovo je nijansa baš po mom ukusu :) Trenutno imam O.P.I u boji mesa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ta me jako podsjeća na onaj tvoj Pupin od neki dan. Jako su mi slične. Iskreno, u zadnje vrijeme stalno furam boje, ne znam kad sam zadnji puta stavila tu neutralnu nijansu. A jako volim tu boju mesa.

      Izbriši
  5. Baš je lijep. I ja sam fan pinky boja, ali smiješno je što sam ušla u tu fazu u 24. godini :D Trenutno imam plavo-sivu half moon manikuru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahaha, što ja trebam reći? Ja sam ušla u 29.toj u tu fazi. Jel to ona manikura sa bloga za svatove? Vidjela sam, jako mi se sviđa. :)

      Izbriši
  6. lijepa je baš nijansa :) kod mene je trenutno aktualan jedan mint lak, obožavam takve nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam još niti jedan mint lak i nekako mi je uvijek ljepši na drugima, a ne znam ni sama zašto bježim od njega. Hm, imaš koji za preporučiti?

      Izbriši
  7. Imaš lijepu manikuru, ali ja te smart girls lakove baš ne šmekam pretjerano. Naime, imala sam ih nekoliko i bili su mi manje-više dobri, ali onda sam uzela nijansu koja je bila prelijepa u bočici, ali na noktima 0 bodova, no nije ni tu stalo... Kvaliteta laka je bila kriminalna, i iako su drugi bili bolji, ovaj me toliko odbio od njih da si jednostavno ne mogu pomoći.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja jer sam mislila da su jako nekvalitetni. Ali sam se iznenadila. Probaj im dati još jednu šansu. Možda je taj jedan bio star ili ti samo nije sjeo. :)

      Izbriši