subota, 26. siječnja 2013.

Sleek Pixie Pink rumenilo


Dugo vremena sam bila u potrazi za jednim pinky (obožavam tu riječ :)) rumenilom. Gledala sam skupe, gledala sam jeftine. Skupi su mi bili preskupi jer sad štedim (ha, ha koga ja to varam?), a jeftini su sadržavali previše shimmera u sebi ili se na licu nisu vidjeli, a kamoli ostajali. Dugo vremena čitam o Sleek rumenilima pa sam se odlučila počastiti jednim.

Na službenim stranicama Sleek MakeUp sam naručila rumenilo u nijasni Pixie Pink. Rumenilo dolazi u njihovim prepoznatljivim crnim kutijicama (naručila sam dva proizvoda, drugo je došlo još u kartonskoj kutijici, ali rumenilo nije. Opasno sumnjam da se netko igrao na našoj carini. Grrrrrr!) Kutijica je jako čvrsta, a unutar nje imate malo ogledalce.
Rumenilo je mat jer sam to i tražila, tekstura mu je glatka i fina, jako se lijepo nanosi i blenda. Treba ga mala količina da vam se obrazi lijepo zarumene, ako želite više, nanesete još. Rumenilo je postojano, ne skida se sa lica, čak se niti meni nije skinio danas dok sam radila i imala ruke podbočene na licu. Sadrži 8 grama proizvoda. 


Rumenilo možete isključivo nabaviti na njihovim stranicama ili preko eBaya ili neke druge stranice koja prodaje Sleek kozmetiku. Cijena proizvoda je 5.99 dolara. Jako me podsjeća na Illamasqua Chased rumenilo koje mi je tiha patnja...
Koje je vaše omiljeno rumenilo? Koliko ih uopće imate? :)

Broj komentara: 16:

  1. Predivno je i vrlo povoljno :) jučer mi je stiglo također jedno Dior pinky rumenilo, ali mi je toliko lijepo ta ga se ne usudim ni dotaknuti, samo sam ga poslikala. Imam ih desetak, ali koristim 3 ili 4 od njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel to ono iz proljetne kolekcije? Čekam odlazak da ga isprobam tamo... Neke stvari ću ipak ostaviti za tamo da malo guštam...

      Izbriši
  2. Uh kako lijepa nijansa...... ne smijem reći koliko ih imam ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma smiješ, hajde, baš me zanima...ja prije nisam toliko pridavala važnosti rumenilima, ali u zadnje vrijeme ih skupljam... :) Dugo sam tražila ovakovu mat pinky nijansu, i napokon mi je supjelo pronaći ju...jako sam zadovoljna.

      Izbriši
  3. Jako je divno, i ja tiho patim na Sleek rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo mi je prvi susret s njima i jako sam zadovoljna. Potražit ću u Berlinu njihovo prodajno mjesto pa sve to izbliza proučiti i kupiti još pokoje. Topla preporuka.

      Izbriši
  4. Baš je pravo pinky. I nije ni preskupo, ali poštarina vjerojatno je :/ Koliko je bila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, moram te razočarati, poštarina je bila oko 3 dolara.I ja sam se iznenadila. Ne znam ovisi li to o težini paketića ili imaju za sve jednako. Evo sada sam pogledala order history- 2,57 dolara.

      Izbriši
    2. Nisi me razočarala nego ugodno iznenadila!!! To je skroz prihvatljivo. Kvragu :p

      Izbriši
    3. Hhahahhaha, provjeri samo ovisi li to o paketiću, količini proizvoda ili je jednak za sve. Inače: http://www.kosmetik4less.de :)

      Izbriši
  5. O kako divna nijansa, vjerujem da baš da svježinu licu :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim tvoja rumenila vidjeti...molim post s njima! :)

      Izbriši
  6. Divno je! <3
    Ja ih imam puno previše, prestala sam brojati nakon 30. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 30!? Vau! Ja sam prije nekako bila zadovoljna s jednim. Onda, nemam pojma kako, kao treba mi još jedno pa još jedno i sad brojka raste. Ali imam još puno do 30. Svaka čast! :)

      Izbriši
  7. Sleek 4 u kolekciji :DDD Jedno od ta cetri je i ovo divno, ocekivala sam da bude malo hladnije, al i ako na mojom jagodicama ne ispada tako, preezadovoljna sam njime, a i svim ostalima :D
    Sada pripremam porudzbinu njihovih trio rumenila :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahah, samo? Ma nije to ništa. I ja razmišljam o tim trio rumenilima, mislim da ću ih i ja kad tad kupiti.

      Izbriši