subota, 19. siječnja 2013.

Lush Popcorn Lip Scrub

Dok ispijam jutarnju kavicu odlučila sam napisati recenziju super peelinga za usnice koji me je spasio. Ove zime jako patim od ispucalih usana i stalno se trackam raznim mazalicama, karite maslacima, labelima, ali nekako ništa ne pomaže. Imala sam neko vrijeme na listi Lush peeling za usne, ali mi je bilo puno dati 67 kn plus još poštarina. Što dođe na kraju oko 100 kuna. Pa sam probala sa DIY peelingom (žličica smeđeg šećera, maslinovog ulja i meda), ali niti od toga pomoći. Onda je početkom siječnja Lush objavio da imaju akciju i nitko sretniji od mene. Doduše, imali su samo jedan peeling od moguća tri na akciji, ali akcija je akcija! :) Nakon par dana, mali je stigao. I moram reći da je sitan, ali dinamitan! :)

                                                                          

Što se tiče sastava, sadrži kokosovo i jojobino ulje, šećer, morsku sol i pšeničnu krupicu iliti ga palentu. Nanosi se tako da usne budu malo vlažne, te se prstima utrlja, a ostatak pojede. U opisu piše da je okus slatkasto slani, ali meni je više sladak, nego slan. Ono što mi se najviše svidjelo jest da usnice zbilja ostavlja mekanima, nema suhih i ispucalih dijelova, ali ipak nakon njega treba usnice namazati nekom kremicom ili labelom. Ja uvijek stavim Nuxe Reve de Miel balzam za usne na bazi meda. To dvoje je po meni dobitna kombinacija.


Ne pretjerujem sa peelingom, koristim ga jednom tjedno. Ipak su usnice, nakon očiju, najosjetljiviji dio lica. Vidim da sad Lush ima akciju nekog drugog peelinga, a cijena mu je oko 25kn. Toliko sam platila i ovaj. Definitivno kupujem ponovo!

4 komentara:

  1. Imam ga i ja :D...draži mi je prethodni zbog okusa/misrisa ali kako jednako djeluju ja sam zadovoljna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Snimila sam ga na tvom pregledu kozmetike i ormarića...i ja sam htjela neki drugi, ali kao što sam napisala, bio mi je malo poskup, a nigdje zapravo nisam našla recenziju. Jesi ti recenzirala. Nema veze, isplatio se, sad znam za idući puta da ću investirati u neki drugi, ali da neću požaliti...Sad čekam sa Feeluniquea još jednu mazalicu pa ćemo vidjeti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nisam radila recenziju :/....ja imam "sweet lips"...miriše na smeđi šećer+neka bijela čokolada recimo ali u godinu dana sam potrošila polovicu tek a kao rok mu je istekao no miris i teksturu nije promjenio pa ga ja i dalje koristim prije šminkanja ali ovaj "popcorn" ide obavezno svaku večer :D

      Izbriši
  3. Hmmm, ajd probam i ja svaku večer, ali ne bi baš navikavala usne na to, više volim da se same bore sa hidratacijom i obnovom...ali izgleda da sam zašla već u godine kada treba pomoći...

    OdgovoriIzbriši