petak, 11. siječnja 2013.

Kako obaviti dobar shopping?

Mislim da je situacija izgledala prije polaska nekako ovako:



A situacija nakon povratka izgleda ovako:


Pa krenimo redom: o situaciji i proživljenim stvarima u ambasadi zbilja ne želim jer ovaj blog je nešto svježe, poletno, inspirirajuće, a nikako depresivno, zapelo u raljama birokracije. Kako živim u najljepšem, a ujedno i najsiromašnijem dijelu Lijepe nam naše, Zagreb je definitivno broj jedan za dobar shopping i još tanji novčanik. Dobila sam upalu mišića hodajući po Arena Centru, City Centru i samome centru. Nekako imam osjećaj u Arena centru da ima trgovina koje nikad nisam vidjela. Sve je kao u krug, pa i kad ga napravim imam osjećaj da sam došla na drugi kraj koji uopće nisam vidjela. Stalno pamtim trgovine od koje sam krenula i opet na kraju moram pitati tete na info pultu gdje sam. Kako sam rekla da ne kupujem više jeftino i brzo, dobih zabranu ulaska u "jeftine" dućane poput H&M, Zara i tako to, a dobih odobrenje za XYZ, Di Caprio, Peek & Cloppenburg. I gle čuda! Super stvari za relativno malo novaca. Kažem, relativno. Pa što se to kupovalo? Mala crna haljina. OBAVEZNO. Bez toga nema stila. Klasične crne hlače, a da ne bude sve u crnom tonu, kupih i pink sako. Uz to i jaknica sako za haljinu i hlače, i tri topića. Naravno, morala sam malo do Melvite i L'Occitanea. U Melviti sam našla tonik za lice jer me teta u L'Occitaneu naučila da je temelj dobre hidratacije tonik. Pa nakon toga kremica. Prethodno sam bila na analizi kože i imam suhu, dehidriranu kožu. Moram primjetiti kako dotična dva dućana imaju najskuplju robu, ali super drage prodavačice, koje neće samo utrpati nekome proizvod već će postaviti sto pitanja o koži i njezi i vašim željama pa će vas savjetovati, a na vama je hoćete li se zahvaliti i izaći ili ćete nešto i kupiti. Kako sam se zbog obaveza morala ranije vratiti, kod kuće me je dočekao novi lakić iz Smart Girls Get More kolekcije, koju inače obožavam. Ako niste čuli, to je naš brend sa super malim lakićima, koštaju oko 11kn, super su boje, trajni su i mali što ih čini idealnim za mijenjanje. Hvala Dečku koji se naučio što volim pa svaki puta kad ide baki po lijekove, dobijem i ja svoj lijek- lak za nokte. :) Eh da, ima ih i u ljekarnama za kupiti. Najbolji izbor je u DM-u. Budem poslikala svoju kolekciju i objavila. Toliko o shoppingu!

Za izgradnju dobrog stila preporučam:



3 komentara:

  1. Draga moja, mora da tvoja mutti ima jako,,jako slab vid, pa gdje žena gleda, kada u praznom omaru vidi toliko robe?????
    Mora da nosi naočale iz DM-a.Pitaj, "na čemu" je ona.
    A i vješalice nisu neke, mislim da i njih treba zamijeniti, možda i ormar?

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se...... samo naprijed, mora se uvijek imati cilj

    OdgovoriIzbriši