nedjelja, 20. siječnja 2013.

Guerlain L'Or Make-Up Base

Ne znam zašto mi svi naslovi zvuče bolje na engleskom, ali baš su mi nekako fora... :) Danas ću pisati o nečemu o čemu jako puno blogerica piše, ali je uvijek riječ o bazama za make up za masnu kožu. Ja ću pisati o jednoj bazi, ali za suhu kožu. Odmah na početku moram napomenuti dvije stvari; prva je da imam izrazito suhu kožu (nedavno sam bila na analizi kože, koja je pokazala da mi je vlažnost kože 29%), a druga stvar je da imam jako čisto lice bez većih nepravilnosti, bora i borica, crvenila, mrlja i ostaloga. Zbog toga mogu biti jako sretna i ne koristiti teške stvari koje opterećuju kožu pa zato uvijek biram ono najbolje. :)
Baza koju ja koristim je Guerlain L'Or baza za make up sa česticama 24 karatnog zlata namijenjena suhoj koži. Bazu sam kupila davno prije no što sam odlučila pokrenuti blog pa sam je već skoro pola i potrošila što je super jer sada mogu sa sigurnošću tvrditi da je zakon! :)

Krenimo redom:

Pakiranje: Baza dolazi u staklenoj bočici na pumpicu sa zlatnim poklopcem. Bočica je karakteristična za Guerlain proizvode. Sadrži 30ml tekućine, koja je gelaste strukture, a u sebi sadrži listiće 24 karatnog zlata. Zlato je jedan od najcjenjenijih metala, a ukoliko se koristi kao čisto reflektira svjetlost na poseban način.
Namijena: Baza je namijenjena suhoj koži jer gel hidratizira kožu, a čestice zlata emitiraju svjetlost i daju licu sjaj.
Učinak: Kada se gel istisne na ruku, listići zlata ostaju u njemu, ali kada se nanese na lice i utrlja listići nestanu, a ten je ujednačen te je kao takav idealan za nanošenje tekuće podloge. Baza za koristi na očišćeno lice nahranjeno kremom. Probala sam stavljati samu bazu bez kreme, ali ne može baza podnijeti funkciju i kreme i baze. Inače sam ju uvijek koristila za posebne prilike jer mi je nekako bila previše dragocjena, ali odnedavno koristim svakodnevno i puder mi bolje sjeda na lice i dugo se drži na licu. Ne mogu baš tvrditi da zračim od toga, ali sam jako zadovoljna kako se puder stopi sa kožom te kako mu se time produži trajnost. Ne zatvara pore jer ne sadrži silikon i sve te sastojke namijenjene masnoj koži i njezinom matiranju. Potrebna je jako mala količina gela da bi se prekrilo cijelo lice. Jedno ga je vrijeme koristila i moja mama koja ima sada već zahtjevnu kožu i bila je jako zadovoljna. Tvrdila je da joj je koža fino hidratizirana.
Cijena: Cijena ovog zlata je također zlatna. :) Ja sam kupila od jedne cure, koja je radila u parfumeriji pa sam dobila za 200 kuna. Ne znam cijenu u našim parfumerijama, ali vidim da je na Feelunique 54,60 eura, dakle, nekih 410kn. Cijena je zbilja visoka, ali baza vrijedi. Treba sačekati neke promo kodove i akcije, sigurna sam da joj cijena nekada ode dolje. Svakako bi ju preporučila onima sa suhom kožom, ne znam kako bi reagirala na masnu i mješovitu. Ako netko slučajno ima, neka napiše svoja iskustva.





4 komentara:

  1. Isprobala ;)....zaista daje svjež finish i hidratantna je ali nipošto nije za masnokošce kao što si i sama pretpostavila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne vjerujem! :) Ima li nešto što nisi isprobala...? :) Čim meni odgovara, odmah znam da na masnoj ili čak normalnoj koži neće proći. Imam iskustva već sa svojom kožom...Dugo se već družimo i borimo... :)

      Izbriši
  2. Molim neki link za bazu koja ide na masnu i problematičnu kožu. PS. Koja je razlika između baze i tekućeg pudera ili BB krema. Što je najbolje? Tnx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bazu stavljaš na očišćenu kožu, namazanu kremom, a baza ti služi produžiti trajnost tekućeg pudera i da ti drži sebum ili masnoću lica pod kontrolom. Prvo staviš kremu, pa bazu, pa tekući puder. BB krema ti je krema koja sadrži nekoliko stvari u jednoj tubici: podloga, boja, prekrivanje, toniranje. Za tebe nisu BB kreme. One nemaju baš svojstvo jakog prekrivanja i skrivanja bora.

      Izbriši